Klachtenregeling

Waarom?

U mag ervan uitgaan dat al onze medewerkers hun vak zo goed mogelijk uitoefenen. 
Heeft u toch klachten over uw behandeling of de manier waarop uw therapeut of één van onze medewerkers met u omgaat, dan is het goed om dit aan ons kenbaar te maken. 

Dit geldt ook voor klachten die u heeft over onze organisatie of klachten van niet medische aard over onze therapeuten. 

Dit is goed voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie en onze organisatie.

Hoe om te gaan met een klacht?

Kijk of u in eerste instantie zelf het gesprek aan kunt gaan met de betrokken therapeut of medewerker.
Mocht u liever contact hebben met één van de leidinggevenden, vraag dan naar
Joost Haaksman of Mirte Bekker. 

Uw klacht zal worden behandeld conform de richtlijnen van het KNGF.  

Op defysiotherapeut.com staan informatie en meldformulieren voor de patiënt over de klachtenregeling en geschillencommissie. U kunt ook telefonisch contact opnemen met het KNGF voor informatie en vragen over deze regelingen op 033-467 29 00 (maandag t/m vrijdag 8.30 – 17.00 uur) of via mail klachtenregeling@kngf.nl. 

Afspraak maken?

Contact ons via onderstaande formulier of bel 040-2860797.